Cena: 160 496 Kč bez DPH
194 200 Kč vč. DPH
V roce 2021 byl na trh uveden nový model Beta EVO 300 4T.
Po cestě neustálého zlepšování a dolaďování byl model 2021 aktualizován o různé úpravy, jejichž cílem je ještě lepší výkon a snazší použití.
Se zcela obnoveným vzhledem vypadá EVO 2021 moderněji a agresivněji. Technická vylepšení ovlivnila zejména odpružení, a to jak na přední vidlici, tak v tlumičích. Vylepšená hydraulická kalibrace u vidlice poskytuje progresivnější přístup při čelení větším překážkám, spolu s lepší absorpční schopností malých nerovností.
Karburátor byl pro lepší jízdní vlastnosti předělán u všech 2- a 4-taktních verzí. V důsledku toho bylo také vylepšeno mapování zapalování, což vedlo k lineárnějším a předvídatelnějším reakcím motoru.
Rám | Ohnutý hliníkový rám |
Rozvor | 1305 mm |
Maximální délka | 1990 mm |
Maximální šířka | 850 mm |
Maximální výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Světlá výška | 310 mm |
Výška stupaček | 348 mm |
Objem palivové nádrže | 2,8 l |
Rezerva | 0,5 l |
Kapacita chladícího systému | 600 cc |
Přední pérování | Hydraulická vidlice s hřídelem Ø 38 mm |
Zadní pérování | Hydraulický monoshock |
Zdvih tlumiče | 62 mm |
Zdvih předního kola | 165 mm |
Zdvih zadního kola | 180 mm |
Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø185 mm a čtyřpístkový plovoucí třmen |
Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø160 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
Přední ráfek | 21 x 1,6 – 32 otvorů |
Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 32 otvorů |
Přední pneumatika | 2,75 – 21 |
Zadní pneumatika | 4.00 R 18 |
Typ | Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou |
Otvor | 84 mm |
Zdvih | 53,6 mm |
Zdvihový objem | 297,3 cc |
Kompresní poměr | 11 : 1 |
Startér | Elektrický HIDRIA 12V – 110W |
Svíčka | NGK MR7BI-8 |
Krmení | Karburátorem |
Karburátor | MIKUNI |
Zážeh | Variabilní |
Spojka | Mokrá multidisková |
Primární pohon | Z.18 / 63 |
Převodovka | 5 rychlostních stupňů |
Sekundární převod | Řetěz |
Motorový olej | SAE 10W / 50 (900 cc) |
Spotřeba l / 100 km | 3,3 l |
Znečištění CO2 [g / km] | 77 |