Beta EVO Factory 250 2T
Cena: 152 810 Kč bez DPH
184 900 Kč vč. DPH
Beta EVO Factory 250 2T patří k nejprodávanější trailové modelové řadě. Řada Factory zahrnuje jak 2- taktní tak 4- taktní verze ve čtyřech motorizacích. Každá verze má svou vlastní osobnost, takže si každý jezdec najde tu svou.
Motor
- Kryty z černého hořčíku: přitažlivější vzhled a úspora hmotnosti, které vám umožní ještě agilnější jízdu.
- Titanové potrubí (s kuželovým konektorem válce – pouze 125 ccm): zvyšuje výkon a snižuje hmotnost.
- Profilové spojkové kotouče: zajišťují přesnost spojky za všech jízdních podmínek.
- Válec s optimalizovanými časovacími schématy: přináší plný závodní charakter motoru.
- Hlava válce se speciálně navrženým objemem a přeplátováním (pouze 300 ccm): pro další zvýšení výkonu; červený lak navíc zvyšuje „tovární“ charakter tohoto motocyklu.
- Optimalizované mapování řídicí jednotky: zajišťuje vynikající ovládání při nízkých otáčkách, aniž by byl ohrožen výkon při vysokých otáčkách.
- Černé eloxované zátky motorového oleje.
Podvozek
- Vidlice s překalibrovanou hydraulikou a nastavením tlaku: zajistěte optimální nastavení za jakýchkoli podmínek.
- Zlatá eloxovaná strojní trojitá svorka: Kromě snížení hmotnosti a zvýšení tuhosti umožňuje jezdci posunout řídítka dopředu nebo dozadu.
- Zadní odpružení s delším rozvorem a úpravou komprese i odskoku: progresivnější hydraulika umožňuje lepší nastavení, které přináší výhody v podobě komprese před překážkou a jejího odskoku.
- Zadní odpružení s novou červenou pružinou a přepracovanou hydraulickou kalibrací: umožňuje lepší ovládání při nízkých rychlostech.
- Postup propojení: ještě citlivější a progresivnější, zajišťující lepší odezvu a trakci.
- Killswitch typu lanyard: zajišťuje větší bezpečnost jízdy.
- Černé eloxované koncovky tyčí: chrání rukojeti.
- Černé eloxované seřizovače řetězu: přesné nastavení napnutí řetězu.
- Nový vzhled a grafické prvky
- Ocelové stupačky: kromě toho, že výrazně zlepšují přilnavost zavazadlového prostoru, zajišťují výrazné snížení hmotnosti.
- Závodní brzdové kotouče Galfer: poskytují výkonnější brzdění a snížení hmotnosti.
- BrakTec brzdová a spojková čerpadla: pro lepší modulaci brzdění.
- Třmen zadní brzdy s antivibračním systémem brzdových destiček.
- Nové zlaté ráfky Excel.
- Pneumatiky Michelin X-light: maximalizují přilnavost bez ohledu na jízdní podmínky.
Speciální komponenty Beta EVO Factory 250 2T
Technické parametry podvozku
Rám | Hydroformovaná slitina |
Rozvor | 1305 mm |
Maximální délka | 1990 mm |
Maximální šířka | 850 mm |
Maximální výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Světlá výška | 310 mm |
Výška stupaček | 348 mm |
Objem palivové nádrže | 2,8 l |
Rezerva | 0,5 l |
Kapacita chladícího systému | 600 cc |
Přední pérování | Hydraulická vidlice s hřídelem Ø 38 mm se stlačením a seřízením zpětného zatočení |
Zadní pérování | Zadní tlumič s koaxiální nádrží a stlačením, nastavení odrazu |
Zdvih tlumiče | 62 mm |
Zdvih předního kola | 165 mm |
Zdvih zadního kola | 180 mm |
Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø185 mm a čtyřpístkový plovoucí třmen |
Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø160 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
Přední ráfek | 21 x 1,6 – 32 otvorů |
Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 32 otvorů |
Přední pneumatika | 2,75 – 21 Michelin X – light |
Zadní pneumatika | 4.00 R 18 Michelin X – light |
Technické parametry motoru
Typ | Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou, lamelová indukce v klikové skříni |
Otvor | 72,5 mm |
Zdvih | 60,5 mm |
Zdvihový objem | 249,7 cc |
Kompresní poměr | 9 : 1 |
Podvozník | Magnesium |
Hlavice výfuku | Titán |
Startér | Elektrický HIDRIA 12V – 110W |
Svíčka | NGK GR7CI8 |
Mazání | Míchání s benzínem 1,5% (syntetický olej) |
Krmení | Karburátorem |
Karburátor | KEIHIN PWK Ø 28MM |
Zážeh | Variabilní |
Spojka | Mokrá multidisková s CUSH – DRIVE gumou |
Primární pohon | Z.22 / 69 |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Sekundární převod | Řetěz |
Motorový olej | SAE 10W / 30 (550 cc) |
Spotřeba l / 100 km | 2,9 l |
Znečištění CO2 [g / km] | 68 |