Cena: 183 388 Kč bez DPH
221 900 Kč vč. DPH
Beta EVO Factory 300 4T patří k nejprodávanější trailové modelové řadě. Řada Factory zahrnuje jak 2- taktní tak 4- taktní verze ve čtyřech motorizacích. Každá verze má svou vlastní osobnost, takže si každý jezdec najde tu svou.
Motor
Čtyřtaktní motor 300 ccm v novém EVO Factory MY 2021 je vybaven lehčím, ještě výkonnějším titanovým tlumičem a novou elektronickou řídicí jednotkou. Ta zvyšuje stabilitu jiskření a následně zlepšuje spalování v rozsahu otáček.
- Vidlice s překalibrovanou hydraulikou a nastavením tlaku: zajistěte optimální nastavení za jakýchkoli podmínek.
- Zlatá eloxovaná strojní trojitá svorka: Kromě snížení hmotnosti a zvýšení tuhosti umožňuje jezdci posunout řídítka dopředu nebo dozadu.
- Zadní odpružení s delším rozvorem a úpravou komprese i odskoku: progresivnější hydraulika umožňuje lepší nastavení, které přináší výhody v podobě komprese před překážkou a jejího odskoku.
- Zadní odpružení s novou červenou pružinou a přepracovanou hydraulickou kalibrací: umožňuje lepší ovládání při nízkých rychlostech.
- Postup propojení: ještě citlivější a progresivnější, zajišťující lepší odezvu a trakci.
- Killswitch typu lanyard: zajišťuje větší bezpečnost jízdy.
- Černé eloxované koncovky tyčí: chrání rukojeti.
- Černé eloxované seřizovače řetězu: přesné nastavení napnutí řetězu.
- Nový vzhled a grafické prvky
- Ocelové stupačky: kromě toho, že výrazně zlepšují přilnavost zavazadlového prostoru, zajišťují výrazné snížení hmotnosti.
- Závodní brzdové kotouče Galfer: poskytují výkonnější brzdění a snížení hmotnosti.
- BrakTec brzdová a spojková čerpadla: pro lepší modulaci brzdění.
- Třmen zadní brzdy s antivibračním systémem brzdových destiček.
- Nové zlaté ráfky Excel.
- Pneumatiky Michelin X-light: maximalizují přilnavost bez ohledu na jízdní podmínky.
Rám | Ohnutý hliníkový rám |
Rozvor | 1305 mm |
Maximální délka | 1990 mm |
Maximální šířka | 850 mm |
Maximální výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Světlá výška | 310 mm |
Výška stupaček | 348 mm |
Objem palivové nádrže | 2,8 l |
Rezerva | 0,5 l |
Kapacita chladícího systému | 600 cc |
Přední pérování | Hydraulická vidlice s hřídelem Ø 38 mm se stlačením a seřízením zpětného zatočení |
Zadní pérování | Zadní tlumič s koaxiální nádrží a stlačením, nastavení odrazu |
Zdvih tlumiče | 62 mm |
Zdvih předního kola | 165 mm |
Zdvih zadního kola | 180 mm |
Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø185 mm a čtyřpístkový plovoucí třmen |
Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø160 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
Přední ráfek | 21 x 1,6 – 32 otvorů |
Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 32 otvorů |
Přední pneumatika | 2,75 – 21 Michelin X – light |
Zadní pneumatika | 4.00 R 18 Michelin X – light |
Typ | Jednoválcový, čtyřtaktní, chlazený kapalinou |
Otvor | 84 mm |
Zdvih | 53,6 mm |
Zdvihový objem | 297,3 cc |
Kompresní poměr | 11 : 1 |
Startér | Elektrický |
Svíčka | NGK MR7BI-8 |
Krmení | Karburátorem |
Karburátor | MIKUNI |
Zážeh | Variabilní |
Spojka | Mokrá multidisková s CUSH – DRIVE gumou |
Primární pohon | Z.18 / 63 |
Převodovka | 5 rychlostních stupňů |
Sekundární převod | Řetěz |
Motorový olej | SAE 15W / 50 (900 cc) |
Spotřeba l / 100 km | 3,3 l |
Znečištění CO2 [g / km] | 77 |