Cena: 181 074 Kč bez DPH
219 100 Kč vč. DPH
Beta RR 250 2T je ideální pro ty, kteří hledají jemnější dvoutaktní motocykl s o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely, aby byla zajištěna vynikající ovladatelnost.
Kromě soutěžní sféry umožnil obrovský úspěch RR mezi nadšenci po celém světě technikům Betamotor další možnost pro vývoj této modelové řady. Díky tomu ročník 2021 nabízí vysoce kvalitní motocykly plné technických inovací pro opravdové potěšení z jízdy. Po rozsáhlém testování, zkoumání a úspěších na profesionální úrovni bylo možno doladit a aplikovat řadu vylepšení. Nová řada RR také disponuje unikátním agresivním vzhledem v červeném zbarvení.
Seznam novinek:
- Vylepšený podvozek v hlavě řízení a ve vyztužených deskách, který zajišťuje lepší ochranu proti opotřebení
- Robustnější a odolnější zadní pomocný rám
- Nová montáž zadního panelu pro jednodušší instalaci
- Upravený kryt víka nádrže pro jednodušší montáž
- Vylepšené sedadlo nyní poskytuje více podpory pro pohodlnější jízdu
- Optimalizace vzduchového filtru pro lepší hydroizolaci
- Nový elektrický systém s vylepšenou účinností nabíjení
- Vylepšení ZF vidlice pro spolehlivější a plynulejší jízdu
- Nové nastavení tlumičů pro zvýšení trakce
- Spolehlivější a přesnější tachometr
Rám | Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem |
Rozvor | 1482 mm |
Maximální délka | 2172 mm |
Maximální šířka | 815 mm |
Maximální výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Světlá výška | 320 mm |
Výška stupaček | 407 mm |
Suchá hmotnost | 103,5 kg (přední část 50,8 kg; zadní část 52,7 kg) |
Objem palivové nádrže | 9,5 l |
Rezerva | 2,3 l |
Kapacita chladícího systému | 1,3 l |
Přední pérování | Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm |
Zadní pérování | Monoshock s progresivní složenou pákou |
Zdvih tlumiče | 135 mm |
Zdvih předního kola | 295 mm |
Zdvih zadního kola | 290 mm |
Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen |
Přední ráfek | 21 x 1,6 – 36 otvorů |
Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 36 otvorů |
Přední pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadní pneumatika | 140/80 – 18 |
Typ | Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou |
Otvor | 66,4 mm |
Zdvih | 72 mm |
Zdvihový objem | 249 cc |
Kompresní poměr | 13,2 : 1 |
Motorový ventil | BPV SYSTEM |
Startér | Elektrický |
Zapalování | AC KOKUSAN – Digitální CDI s ovládáním olejové pumpy |
Svíčka | NGK BR8ES |
Indukční systém | INDUCTION REED |
Mazání | Míchání s elektrickým čerpadlem |
Karburátor | KEIHIN PXK 36 |
Spojka | Mokrá multidisková |
Primární pohon | Z.27 / 72 |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Sekundární převod | Řetěz |
Motorový olej | SAE 10W / 40 |
Spotřeba l / 100 km | 2,493 l |
Znečištění CO2 [G / KM] | 59 g |