Beta RR 480 4T

Cena: 198 264 Kč bez DPH

239 900 Kč vč. DPH

Beta RR 430 4T má vysoce výkonný motor, který je nejlepší při dlouhých převodech a disponuje značným točivým momentem.

Kromě soutěžní sféry umožnil obrovský úspěch RR mezi nadšenci po celém světě technikům Betamotor další možnost pro vývoj této modelové řady. Díky tomu ročník 2021 nabízí vysoce kvalitní motocykly plné technických inovací pro opravdové potěšení z jízdy. Po rozsáhlém testování, zkoumání a úspěších na profesionální úrovni bylo možno doladit a aplikovat řadu vylepšení. Nová řada RR také disponuje unikátním agresivním vzhledem v červeném zbarvení.

Seznam novinek:

  • Vylepšený podvozek v hlavě řízení a ve vyztužených deskách, který zajišťuje lepší ochranu proti opotřebení
  • Robustnější a odolnější zadní pomocný rám
  • Nová montáž zadního panelu pro jednodušší instalaci
  • Upravený kryt víka nádrže pro jednodušší montáž
  • Vylepšené sedadlo nyní poskytuje více podpory pro pohodlnější jízdu
  • Optimalizace vzduchového filtru pro lepší hydroizolaci
  • Nový elektrický systém s vylepšenou účinností nabíjení
  • Vylepšení ZF vidlice pro spolehlivější a plynulejší jízdu
  • Nové nastavení tlumičů pro zvýšení trakce
  • Spolehlivější a přesnější tachometr
Galerie
Technické parametry podvozku
Rám Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem
Rozvor 1490 mm
Maximální délka 2180 mm
Maximální šířka 815 mm
Maximální výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Světlá výška 320 mm
Výška stupaček 413 mm
Suchá hmotnost 108,5 kg (přední část 53,2 kg; zadní část 55,3 kg)
Objem palivové nádrže 9,0 l
Rezerva 2,3 l
Kapacita chladícího systému 1,3 l
Přední pérování Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm
Zadní pérování Monoshock s progresivní složenou pákou
Zdvih tlumiče 135 mm
Zdvih předního kola 295 mm
Zdvih zadního kola 290 mm
Přední brzda Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen
Zadní brzda Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen
Přední ráfek 21 x 1,6 – 36 otvorů
Zadní ráfek 18 x 2,15 – 36 otvorů
Přední pneumatika 90/90 – 21
Zadní pneumatika 140/80 – 18
Technické parametry motoru
Typ Jednoválcový, čtyřtaktní, chlazený kapalinou
Otvor 100 mm
Zdvih 60,8 mm
Zdvihový objem 477,5 cc
Kompresní poměr 11,86 : 1
Motorový ventil DOHC finger follower / 4 titanové ventily
Startér Elektrický
ACG KOKUSAN
Svíčka NGK LKAR 8A-9
Mazání 2 olejová čerpadla
Palivový systém Duální elektronické vstřikování SYNERJECT
Tělo škrticí klapky Ø 42 mm – SYNERJECT
Spojka Mokrá multidisková
Primární pohon Z.31 / 72
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Sekundární převod Řetěz
Video Beta RR 430 4T