Vaše platba neproběhla.
Důvodem může být uvedení špatných platebních údajů, nedostatek finančních prostředků na kartě, nebo karta může být z nějakého důvodu blokovaná vaší bankou.
Pokud se Vám opětovně nepodaří zaplatit rezervaci kartou, tak nezoufejte. Rezervační poplatek můžete zaplatit několika dalšími způsoby a to:
Zavolejte nám
On-line rezervaci jsme s Vámi schopni provést po telefonu. Kontaktní údaje naleznete na naší stránce kontakt
Platba v hotovosti na prodejně (minimálně den předem)
Rezervační poplatek lze uhradit osobně na prodejně (minimálně den předem), nebo
Převodem na účet
Fio Banka: č. ú. 2701958843/2010, do variabilního symbolu uveďte číslo rezervace a do poznámky vaše celé jméno, které jste uvedli při rezervaci. Pokud zvolíte množnost úhrady rezervačního poplatku na účet, tak je potřeba tento rezervační poplatek uhradit v den, kdy provedete on-line rezervaci, abychom byli schopni následný den na prodejně ověřit úhradu rezervačního poplatku.
Veškeré další poplatky za zapůjčení a případné zapůjčené doplňky se již hradí osobně na prodejně a to v den, kdy si přijdete kolo zapůjčit. Cena za zapůjčení se liší dle typu zapůjčeného elektrokola, elektromotorky, elektrokoloběžky, elektroauta. Cenu pronájmu najdete vždy u konkrétního zvoleného modelu.